UKK / FAQ

Missä HICCA-tuotteet valmistetaan?

Kaikki tuotteemme valmistetaan Liettuassa. Valmistamalla EU:n alueella, voimme varmistua että tehtaamme noudattavat eurooppalaisia työlainsäädäntöjä. Lyhyemmät toimitusmatkat myös kuormittavat ympäristöä vähemmän.

Millainen mitoitus HICCA-tuotteissa on?

HICCA-vaatteet on kaavoitettu pohjoismaalaisen kaavajärjestelmän mukaan. Ne ovat siis jokseenkin reilua mitoitusta moniin kansainvälisiin merkkeihin verrattuna. Tuotteet on suunniteltu niin, että pääsääntöisesti voit valita tuotteistamme lapsesi pituutta vastaavan koon eikä sinun tarvitse valita reilumpia kokoja. Toki lapset ovat hyvin eri mallisia, joten paras tapa löytää oikea koko on verrata sivuillamme olevia mittataulukoita jo olemassa oleviin, hyvän kokoisiin vaatteisiin.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti 3-5 arkipäivän kuluessa. Lähetykset lähtevät meiltä useimmiten viimeistään seuraavana arkipäivänä ja matkaavat sitten joko Matkahuollon tai Postin kuljettamana noutopisteisiin.

Voinko noutaa tilaukseni?

Kyllä. Voit myös noutaa tilauksesi showroomiltamme osoitteesta Melkonkatu 16 A (2. krs), 00210 Helsinki. Ilmoitamme sinulle kun tilauksesi on noudettavissa ja sovimme noutoajan erikseen sähköpostitse tai puhelimitse jotta olemme varmasti paikalla.

Voinko palauttaa tilaamani tuotteen?

Kaikilla ostoksilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Tuotteet voi palauttaa meille postitse tai tuomalla showroomillemme Helsinkiin erikseen sovittuna ajankohtana. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, lähetä meille alla olevat tiedot sähköpostitse. Liitä samat tiedot myös palautuslähetyksen mukaan.

- Nimi
- Puhelinnumero
- Tilinumero (rahan palautusta varten)
- Palauttamasi tuotteen nimi ja koko
- Palautuksen syy

Huomioithan, että meillä ei ole ilmaista palautusta, joten asiakas vastaa itse palautuslähetyksen kustannuksista. Mikäli palautat koko alkuperäisen tilauksesi, maksamme takaisin myös alkuperäiset postikulut. Maksamme palautuksen rahat tilillesi kun palautettavat tuotteet ovat saapuneet meille.

Miten reklamoin viallisen tuotteen?

Mikäli tuotteessa on jokin valmistusvirhe, voit reklamoida tuotteen meille. Reklamaatiotilanteissa otathan meihin yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ennen tuotteen takaisin lähettämistä. Kerro sähköpostissa mahdollisimman yksityiskohtaisesti mikä tuotteessa on vikana niin palaamme sinulle asian tiimoilta.