Toimitus- ja maksuehdot
Verkkokauppa
Hicca / Bobo Company Oy (0127194-5), Melkonkatu 16 A, 00210 Helsinki, p. +358 400 400 603, info@hicca.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytämme Paytrail Oyj:n maksunvälityspalvelua.
PAYTRAIL OYJ
020 7181830 maksutiedustelut@paytrail.com
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa.
Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle, joten tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj.
PANKKIMAKSUT
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, he välittävät maksusi meille. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat Paytrail Oyj:n ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot
LUOTTOKORTTIMAKSUT
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa - ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan meille. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
LASKU- JA OSAMAKSUPALVELUT
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrail kautta tarjoaa Collector. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustavat ja -kulut
Kulloinkin voimassa olevat toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla ennen tilauksen maksamista. Yli 70 €:n tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Toimitamme tilaukset valitsemasi toimitustavan mukaan joko Postia tai Matkahuoltoa käyttäen. Varaamme oikeuden tarvittaessa postittaa hyvin pieniä tilauksia ilman kirjaamista ja seurattavaa toimituskoodia. Voit myös noutaa tilauksesi myyntikonttoriltamme Lauttasaaresta, jolloin toimitusmaksua ei ole.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-5 arkipäivää. Tilaukset lähtevät meiltä pääsääntöisesti aina viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä, mutta satunnaiset poikkeukset ovat mahdollisia. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tarkemmat ohjeet löydät "palautusohjeet" -sivulta.
Tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja tilausnumero, jotta pystymme yhdistämään palautuksen tilaukseesi. Palautamme maksamasi summan tilillesi kun palautettava tuote on saapunut meille. Mikäli palautat kaikki tilauksessasi olevat tuotteet, korvaamme myös alkuperäiset postikulut (Hicca Shopista asiakkaalle, palautuskulut asiakkaalta Hicca Shoppiin ovat asiakkaan vastuulla). Muussa tapauksessa korvaamme ainoastaan palautetun tuotteen ostohinnan.
Huomioithan että alennusten ja kampanjoiden yhteydessä palautetuista tuotteista takaisin maksettava summa ei aina vastaa alunperin maksamaasi summaa. Mikäli palautuksen jälkeen sinulle jäävät tuotteet eivät enää oikeuta alennukseen, vähennämme alennuksen määrän palautettavasta summasta.
Mikäli tuote on väärä, viallinen tai rikkoutunut ja haluat reklamoida tuotteen, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse: info@hicca.fi
PALAUTUSOSOITE:
Bobo Company Oy / Hicca
Melkonkatu 16 A
00210 Helsinki
Finland
puh. 0400 400 603
info@hicca.fi
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä ja meille palautuneesta paketista perimme 15,00 € maksun. Jos haluat palauttaa tilauksesi, ole meihin yhteydessä noudettuasi paketin. Palautusehdot löydät tältä sivulta kohdasta "Peruutusoikeus ja palautusehdot" ja palautusohjeet löydät tästä linkistä.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti "Peruutusoikeus ja palautusehdot" -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kyseiselle toimittajalle (Posti tai Matkahuolto).